Tehoa asiakastilaisuuksiin

Asiakastilaisuudet ovat yksi yrityksen tärkeimpiä toimenpiteitä käydä keskusteluita ja kerätä asiakkaista kaikkein tärkeimpiä tietoja asiakassuhteen lujittamiseksi.

Hyvin usein asiakastilaisuuksista ei saada irti riittävästi suhteutettuna niihin panostettuihin taloudellisiin ja fyysisiin toimenpiteisiin.

Hyvin yksinkertainen ja erittäin tehokas keino on hyödyntää Audience Response yleisöpalautejärjestelmän mahdollisuuksia.

Asiakastilaisuuksiin yleensä pyritään kehittämään jotain uutta ja asiakkaita kiinnostavia elementtejä. Milloin on tila varattu jostain upeasta paikasta, milloin taas tarjoiluun on satsattu erityisesti. Joskus taas paikalle on kutsuttu vaikkapa stand up -koomikko. Kaikki nämä asiat ovat erittäin hyviä ja suositeltavia tapoja tehdä asiakkaille unohtumaton kokemus.

Miksi kuitenkaan tilaisuutta ei käytetä tehokkaammin hyväksi tärkeiden asioiden selvittämiseksi asiakaskunnasta?

Audience Response -järjestelmän avulla voidaan vaikkapa huumorin avulla kerätä asiakkailta yritykselle tärkeää tietoa nopeasti, helposti ja vähän jopa huomaamattakin.

Kerro meille, millaisen tilaisuuden aiotte pitää, me kyllä autamme ideoimaan sen miten Audience Response yleisöpalautejärjestelmästä saatte 100 % hyödyn tilaisuudesta!